【網購日本手信】精選4款日本製造富士山造型產品 手工玻璃清酒杯/燒杯/富士山茶漬飯素

2021.07.15

香港人向來喜歡去日本旅遊,說到日本,好多人都會想起富士山,小編就為大家推介4款日本製造的富士山造型產品,包括手工玻璃清酒杯、陶瓷燒杯、富士山茶漬飯素等,送禮或者自用都適合!

1.富士山陶瓷清酒杯

>>按此購買<<

日本文化不少得清酒,這款富士山陶瓷清酒杯選用粉紅色及淺藍色富士山做設計,杯的底部有一個藍色雙圈「蛇眼」,是日本傳統釀酒人用作判斷酒品成熟程度的器皿。這套清酒杯更附送木製禮盒,無論送禮或者自用都適合!

2.東洋佐佐木 富士山招福清酒杯

>>按此購買<<

這款富士山招福清酒杯由日本具有百年以上歷史玻璃器皿製造商東洋佐佐木出品,採用日本職人手作玻璃技術,杯身運用雪花點綴山腰,玻璃色調非常通透,手工夠精緻。隨杯附送的木製禮盒都有富士山圖案,是送禮首選!

3.馴染富士山有田燒杯

>>按此購買<<

由日本金照堂出品的馴染富士山杯,採用日本傳統馴染手法,每一隻杯的顏色都有些微差異,都是獨一無二的作品。加上杯底印上富士山圖案,將茶或酒飲畢的時候都有驚喜!

4.Ocean & Terre 富士山茶漬飯飯素

>>按此購買<<

食得嘅富士山你又有無見過呢? Ocean & Terre 富士山茶漬飯飯素製作非常簡單,先將熱茶或水倒入米飯,再將富士山飯素放入泡飯攪拌一碗最正宗的日本茶漬飯就完成!

 

活動資訊

  • 地址 遊牧雜貨官網
  • 人均消費$101 - $200

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓