UNIQLO/GU再度聯乘鬼滅之刃 T恤/睡衣/襪子/袋$39起

文: Tracy Chan
2021.07.06

UNIQLO及GU再度聯乘人氣動漫鬼滅之刃!全新UNIQLO及GU鬼滅之刃聯乘系列將於7月底推出,當中包括T恤、起居服、索繩袋、睡衣、襪子等,最平由$39起。各位鬼滅之刃粉絲記得留意喇。

UNIQLO推出多款全新鬼滅之刃UT,例如蝴蝶忍就以美麗的漸變色彩圖案展出,T恤背面更加入蝴蝶屋三姐妹的設計。備受粉絲擁護的錆兔及強大的鬼殺隊亦登場於是次回歸的UT系列。此外,更有輕型棉質短褲及索繩袋等商品。

點擊圖片睇價錢:
男/女裝:
袋/童裝:

GU除了有多款鬼滅之刃T恤外,更有睡衣、襪子、袋款等不同商品可以選擇。當中將透過刺繡靈活展現展示動漫中的著名場景。

點擊圖片睇價錢:

男裝:
女裝:
配件:
全新UNIQLO及GU鬼滅之刃聯乘系列將於7月23日於UNIQLO及GU開賣。

活動資訊

  • 地址 UNIQLO及GU

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓