【Mirror月餅】華爾登餅店推Mirror月餅 「神徒」/「我愛姜濤」月餅!另有Error款式

文: Tracy Chan
2021.07.26

Mirror人氣一直高企,早前由姜濤代言的Häagen-Dazs姜濤特別版雪糕月餅更是全線售罄。最近就有華爾登餅店推出多款Mirror月餅,月餅印有「我愛姜濤」、「神徒」等與Mirror及鏡粉有關的字句。此外,更有Error月餅款式推出。買不到姜濤月餅的姜糖、鏡粉們不妨可以轉購這款Mirror月餅呢。

華爾登餅店推出多款Mirror月餅,月餅印有與Mirror及鏡粉有關的字句,例如「我愛姜濤」、「神徒」、「柳柳粉」、「爵屎」等。此外,更有由Anson Lo及Edan主演的人氣劇集大叔的愛的相關月餅款式:「大支嘢」及「大波妹」,非常搞笑。

而除了Mirror外,餅店亦有多款Error月餅,例如有:「知我咩料」、「我們不碎」等款式。

Mirror、Error月餅的發售詳情會於華爾登餅店的>Facebook<不定期更新,有與趣的朋友可向店舖查詢。

來源:華爾登餅店  

活動資訊

  • 地址 西環西營盤第二街120-126號仁福大廈地舖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓