【上環美食】上環新開燒牛肉扒房Carving開幕!最平$98歎頂級燒牛肉/烤鴨胸/醬燒豬肋骨

文: 張凱淇
2021.09.13

想以中價位的預算Budget,品嚐五星級酒店的頂級燒牛肉?看似不可能的任務,其實近在上環居然都有扒房做得到!位於皇后大道中338號的這間新晉扒房Carving,主打超親民抵食燒牛肉套餐,最平$98澳洲西冷燒牛肉和兩款配菜,並設多款前菜、海鮮等選擇,詳情即看以下內文啦!

全新開幕的燒牛肉專門店Carving,由曾於五星級酒店任職的廚師親自主理,標榜「以親民價錢,為大家提供Fine Dining 的味道」,當中燒牛肉更是招牌必試!而性價比最高的莫過於午市$98的澳洲澳洲百日穀飼西冷燒牛肉套餐,配上八選二配菜,非常抵食!而追加$38更可有多塊燒牛肉,加$18則可多選一份配菜,相信勢必成為Lunch最新人氣好去處!

$98午餐

晚市方面主打頂級USDA Prime Cut燒美國肉眼套餐($398)及烤鴨胸套餐($398),各有驚喜!主廚利用秘製配方燒焗原條肉眼,肉味濃郁,配以生牛肉他他配松子仁及朱古力心太軟加雪糕,份量剛剛好!而燒鴨胸配西班牙辣肉腸醬則配柚子醬油腌刺身油甘魚與青瓜,以及法式焦糖燉蛋,與好友在此聚餐就最適合不過!*另能以$80加購卡邦尼意粉,意式煙肉。

頂級USDA Prime Cut燒美國肉眼套餐:

烤鴨胸套餐:

Carving 每月會因應時令食材調整餐牌,另外還有多款佐酒前菜、意粉、海鮮和其他主菜選擇,即看MENU詳情:

MENU詳情:

圖片及資料來源:Carving

活動資訊

  • 地址 上環皇后大道中338號338 ApartmentUG樓1號舖
  • 開放時間星期一至六:12:00-15:00 / 18:00-22:00

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓