【九龍行山路線】新手輕鬆行樂富格仔山!簡易行山路線教學 半小時登頂飽覽九龍景色

文: 崔嘉兒
2021.11.25

來到11月,又到行山的季節。今次挑選了輕鬆易行的九龍區樂富格仔山教大家行,大家可以穿得相對輕便一點,用半小時便可登頂,飽覽九龍景色。這座山絕對不難行,即使是行山初哥也可以輕鬆完成,如果想趁着現時天氣涼涼地行山的朋友就不要錯過!

行格仔山的朋友可以在樂富港鐵站A出口出發,出站後向左行會看見馬路,但記着不要過馬路啊!要轉左繼續一直向前行,直行到尾會見到有一條樓梯,上完樓梯後轉右行再過對面馬路,到達樂富公園便可以正式展開格仔山之旅。

行上山大約10分鐘後,會遇上一個分岔路口,左邊是前往樂富配水庫公園,右邊才是前往格仔山,千萬不要走錯方向啊!向右邊行大約10步就會看見左邊有條小樓梯,行下去再一直沿着石路行大約15分鐘就會去到格仔山。

登頂後可以將整個九龍景觀一覽無違,還可以眺望維港。不過要注意的是沿途有不少石梯及泥路,所以行山時要小心點,不要仆倒受傷。離開時可以沿路折返,來回時間大約一小時,絕對可以稱得上是行個快山啊!

難度:★★☆☆☆

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓