譚仔雲南米線 | 全新濃汁豬軟骨寬麵登場!必試辣汁雞卷配車厘茄+特飲/送大麻成x譚仔米扇

文: 張凱淇
2022.06.29

譚仔雲南米線 (譚仔)又有新搞作!從2022年6月30日起,譚仔將推出全新「濃汁豬軟骨寬麵」,搭配升級版的花椒重慶酸辣湯,重口味人士絕對必試!新品更特別聯乘CHEAP CENTURY「阿婆走得快 & 大麻成」的本地漫畫創作人蘇泳康,設計出「譚仔米扇」,各位FANS不能錯過!同場還有2大夏日冰涼特飲及小食,連人氣組合Collar成員Candy和Ivy So都大讚好食,即睇以下詳情!

全新「濃汁豬軟骨寬麵」

今次全新的「濃汁豬軟骨寬麵」,豬軟骨經燘煮後味道濃郁,搭配主打的升級版花椒重慶酸辣湯、以及新寬麵麵底選項,各位重口味愛好者絕對必試!凡惠顧任何一餸或以上之米線,亦可以HK$12加配濃汁豬軟骨,另加 HK$1更可同時轉配寬麵。

送譚仔米扇

譚仔更邀請到CHEAP CENTURY「阿婆走得快 & 大麻成」的本地漫畫創作人蘇泳康,設計出全新譚仔姐姐角色在內的三款「譚仔米扇」,大家只需於81日起連續3星期,於任何一間譚仔雲南米線分店惠顧濃汁豬軟骨寬麵配任何湯底,即可免費獲贈「譚仔米扇」乙把,每星期均會有指定款式的「譚仔米扇」登場,得意可愛的設計,就最適合夏日炎炎帶出街扇風! 

「甜辣雙併」和兩款全新夏日Chill爽特飲

 此外,譚仔更於2022721日推出期間限定「甜辣雙併」和兩款全新夏日Chill爽特飲。甜辣雙併為秘製辣汁雞卷配車厘茄,而特飲就有「青檸薏米特飲」和「菠蘿野菜汁特飲」讓你選擇,透心涼的感覺,既解辣又開胃,有興趣的朋友記得要試。

今次新品更邀請到人氣女組合COLLARCandyIvy So到場試食,各自都大讚新品好食!今次Ulifestyle就特別採訪到兩位,想睇最新默契二選一,及睇CandyIvy So大玩遊戲的話,就記得Click入IG睇Reels啦!

圖片及資料來源:譚仔雲南米線

 

活動資訊

  • 地址 譚仔雲南米線

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓