元朗好去處|元朗驚現日本便利店Family Mart!新開汽車主題Party Room神還原門面/青白藍招牌

文: 黃卓瑩
2022.08.03

日本便利店Family Mart登陸香港?原來是一間以便利店為主題的汽車Party Room最近在元朗開張,外型十足十日本連鎖便利店Family Mart,神還原青白藍色招牌、寫滿日文的垃圾回收箱、宣傳海報及旗子,唔知真係會行入去買嘢呀!

這間以便利店為主題的汽車Party Room叫做「Family Market」,神還原Family Mart標誌性的青白藍招牌,唔講真係以為去咗日本!Party Room提供萬呎泊車地方、室內冷氣房、卡拉OK、電視遊戲、小遊戲Box Set等,客人可以邊唱K邊玩game邊吹水,晚上又可以在戶外空間BBQ,夠哂chill呀!

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇 

如果想租場開Party 10位起就可以包場,每人$280可以玩足4小時。BBQ包場就要20位起,最平每人$390食足5小時,價錢已包無酒精飲品任飲,12歲以下小童可以半價,6歲以下更可免費,掛住鄉下的朋友仔可以預約Party Room玩下啦!

Family Market

地址:元朗大棠

電話:9553 4182

詳情:>>按此睇更多<<


 

活動資訊

  • 地址 元朗大棠
  • 人均消費$201 - $400

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓