便利店全新Sanrio花花精品! $39起買到Hello Kitty/My Melody毛公仔/幻彩玻璃杯/座檯鏡

文: 梁穎心
2023.04.11

Sanrio粉絲注意!7-Eleven再度聯乘推出Hello Kitty及My Melody全新春日碎花精品及家品,包括公仔掛飾、玻璃杯、座檯鏡、化妝袋、卡片套等。只要$39起即可將佢地帶返屋企。多款精品4月12日起至4月25日登陸7-Eleven,有興趣就記得入手喇!

花系 4 吋毛公仔(2 款) ($99/件)

提到春日就會聯想到盛開的花,可愛的 Hello Kitty 和 My Melody 花系毛公仔手提著花籃,配合身上的花花圖案衣著,非常可愛!毛公仔適合掛在白色或粉色手袋,配搭一流。

幻彩玻璃杯(2款)($89/件)

想日常使用,無時無刻都見到Hello Kitty和My Melody?這款精緻的幻彩玻璃杯值得考慮,杯身帶有幻彩效果,容量多達 450 毫升,更可以放入微波爐,夠晒實用。

亞加力多用途座檯鏡(2款)($99/件)

座檯鏡加入了花系田園設計,十分夢幻。亞加力架特別設有夾子,方便將重要的卡片、便條紙或者相片夾起,放在檯面做裝飾,令回憶成為裝飾一部分!

►同場加映:【香港周圍遊】直擊香港迪士尼樂園StellaLou x 香港芭蕾舞團新表演!限定45場騷/Duffy好友齊現身

化妝袋(2 款)($89/件)

容量大又多用途的化妝袋一向是實用之選,金屬拉鏈牌更是 Hello Kitty 及 My Melody 大頭造型,用上燙金印刷,認真細緻。

吊掛式香氛片套裝(兩片套)(2 款)($39/件)

香氛片套裝一套有兩片,兩款香味各有不同,Hello Kitty 為百合香味,My Melody 為桂花味。打 開袋後香味大約可維持 20 日,放在衣櫃、鞋櫃、洗手間都非常合適。

證件套(2 款)($89/件) 

花海設計的熨金證件套就好像在跟Hello Kitty和My Melody捉迷藏,低調中帶活潑童趣。

噴樽連樽袋(2 款)($89/件)

無論是外出吃飯還是日常掛在袋邊,使用這款酒精噴樽連樽袋,就夠晒十分方便,隨時可用!

來源:7-Eleven

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓