親子好去處|觀塘全新香檳色調室內遊樂場!珍珠波波池/彩虹攀爬牆/夢幻陶瓷沙池(附地點/前往方法/收費詳情)

文: 辛曦桐
2023.05.13

又有新兒童室內遊樂場!這次全新Playhouse位於觀塘,名叫「Koalaland」是一個集遊戲、學習、互動和娛樂於一身的兒童室內遊樂場,設有多款遊樂設施包括超吸睛的珍珠波波池、彩虹滑道以及夢幻陶瓷沙池等。同時亦設有職業扮演區可透過角色扮演遊戲提升小朋友的社交技能,有興趣的家長即往下看更多地點、營業時間及收費詳情!

全新兒童室內遊樂場「Koalaland」,位於觀塘全場約1500呎,店鋪主要以香檳色調作設計主調,給人感覺相當整潔高雅。場內設有多款小朋友喜愛的遊樂設施,包括超吸睛的香檳色珍珠波波池、彈床、吊木橋、環保沙池以及彩虹攀爬牆等,小朋友一定能在這裏放足電!

同時室內遊樂場亦設有職業扮演區,備有多款可愛迷你童裝制服,包括工程師、醫生護士、消防員等,除了有趣味性更能為培養小朋友的社交技能,大家怎可以不去。此外室內遊樂場亦接受包場活動、生日會、畢業聚會等預約服務,有興趣的朋友必不可錯過!

Koalaland 詳情

地址:觀塘道404號時運工業大廈

前往方法:觀塘港鐵站A2出口直行4分鐘

收費:包場最低消費由$1800-3600不等,詳情請與Koalaland樹熊之森聯絡。

圖片及資料來源::Koalaland

活動資訊

  • 地址 觀塘道404號時運工業大廈

觀塘道404號時運工業大廈

收費:$150 (1大1小);額外1名大人加$50

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓