父親節2023|全港5大免費父親節主題市集! 特色工作坊/原創手作/免費心意卡(附活動地點/時間/日期詳情)

文: 王卓盈
2023.06.16

下星期就是父親節了,各位孝順子女想到怎樣與爸爸慶祝嗎?既將到來的週末,香港各區都舉辦以父親節作主題的市集,當中場內更有超過30個攤檔,當中活動包括特色工作坊、本土手工製作品牌及有趣可愛的打卡位任你參與!有興趣的朋友即往下看活動地點、日期及時間詳情!與爸爸一起岀外放鬆一番!

快到父親節,小編整合了下週5大最新父親節主題市集推介,主題各有不同,既可以選購特色手工藝品、亦可參與親子工作坊和小遊戲,一家人開心度過父親節!

同場加映:【今期Chill抵】沙田萬怡酒店自助餐買一送一!人均$221起歎即開生蠔/胡椒炒龍蝦!送蒜茸牛油虎蝦

新界區

1.Freeture Concept X BluDee.penguin《爸爸自肥企劃|嘉年華市集》

爸爸總是默默付出,用無盡的愛和關懷來照顧我們,為我們的幸福和健康而努力。當然要向爸爸表達愛意啦,令爸爸可以盡情「自肥」一天!當日所有入場人士可免費獲得由BluDee the penguin 設計爸爸節獨一無二心意卡,寫底你的真心話送給爸爸。另外,更設有工作坊、壓力王挑戰和留言區讓爸爸可以減減壓!

日期:2023年6月17日至18日(星期六、日)
時間:下午1時至晚上8時
地點:荃灣 D•PARK L1 中庭
資料來源:IG@FreetureConcept

2.「老豆『毛』雙」市集

市集將有近40個精心策劃的文創及毛孩攤檔,有毛孩及喜歡文創的你絕不能錯過。同場錦田七星崗芳婆婆毛孩之家會舉辦毛孩領養活動互動,讓大家有機會給毛孩一個溫暖的新家。此外,主辦單位亦邀請了本地Busker表演,讓大家可以Chill住Enjoy。

日期:2023年6月10-11日及17-18日
時間:上午10時至下午6時
地點:將軍澳海天晉滙戶外彩虹跑道及室內中庭
資料來源:FB@KKday

九龍區

1.『親子轉轉樂』市集」Figurecross X Lewis

「我要串串貢咁轉轉轉~ 」相信大家都睇過日本細路跳舞gif,估計大家嘅內心都應該有一刻想搞下笑、跟佢跳,但因為怕尷尬而無做到。大部分做咗父母的人,見到自己小朋友無論玩的東西有幾「低b」、幾尷尬,卻都會非常樂意一齊玩!今個父親節陪爸爸瘋狂玩轉市集啦!

日期:2023年6月17至18日(星期六、日)
時間:下午1時至晚上8時
地點:D2 Place二期地下The Garage
資料來源:FB@Figurecross

2. [SOHO MARKET 玩轉父親節手作市集]

充滿玩味的原創手作參與,包括首飾、服飾、花藝、布藝、鈎織、皮革、咖啡、花茶、烘焙、糕餅及寵物用品等等,還有適合Daddy口味的新奇玩意!到時記得帶你個的Good Father到市集過一個非一般的父親節啦!

日期:2023年6月17日至18日(星期六、日)
時間:下午1時至晚上8時
地點:D2 Place ONE 2樓THE SPACE
資料來源:FB@SOHO Market

3.爸B運動減肥日記

無論爸爸平時返工有多累,放假的時候都總會抽時間同家人一齊出外走走、一齊去郊外呼吸新鮮空氣、一齊做健康運動,順便幫爸爸減肚腩啊!

日期 : 2023年6月17日至18日(星期六、日)
時間 : 中午12時至晚上7時
地點 : YM²裕民坊 L1中庭 (觀塘協和街33號)
資料來源:FB@LIFE Mart 手作市集

*以上市集全部免費入場

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓