AEON 免費送熊本西瓜汁+神秘小禮物 一連2日!4間AEON分店有份

文: 唐卓寧
2023.06.16

KUMAMON今日下午在屯門市廣場1期1樓中庭舉行粉絲見面會!為了幫大家消消暑,KUMAMON 還會在AEON屯門店超市農產部,送上熊本西瓜汁和神秘小禮物給各位小朋友和學生﹗6月17日(六)至18日(日)還會到其他店舖見小朋友同送上禮物,有興趣的朋友記住留意下文啦!

為了慰勞一班小朋友完成考試,KUMAMON 熊本熊今日下午在屯門市廣場1期1樓中庭舉行粉絲見面會!KUMAMON還在AEON屯門店超市農產部,送上熊本西瓜汁同神秘小禮物給各位小朋友、學生﹗幫大家消消暑!而6月17日(六)至18日(日)仲會分別去黃埔、荔枝角、康怡及將軍澳店,為持學生證之中、小學生送上熊本西瓜汁同神秘小禮物,各位粉絲千萬別錯過機會啦!

「KUMAMON同學生打打氣」

6月17日

AEON STYLE黃埔(下午1時)

AEON荔枝角店(下午5時)

6月18日

AEON STYLE康怡(下午1時)

AEON將軍澳店(下午5時)

來源:AEON Stores Hong Kong

同場加映:【著數慳家王】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓