MIRROR演唱會|傳姜濤+Ian+Jer@MIRROR 11月舉行會展演唱會 鮮有3人組合開騷! (演出日期/票價/售票連結不斷更新)

文: 李國樑
2023.08.25

今日(24日)早前MIRROR成員Frankie透露收到公司通知因演唱會彩排而缺席年尾演唱會,如今就傳出MIRROR即將再有演唱會舉行!今次的演唱會組合為姜濤丶Ian以及Jer三人合體演出,暫定於11月26日在香港會議展覽中心舉行,鏡粉們必定留意!

2023年8月25日更新

MIRROR經理人於個人IG Story上向演唱會表示︰「點解我都冇聽過!」,疑似否認演唱會傳聞,一眾鏡粉可能要失望了。


MIRROR成員自今年7月起開始陸續進行個人演唱會,目前已有三位成員順利完成演出,而其中AK江熚生和Ian陳卓賢尚未公開詳情,不過今日就傳聞Ian即將迎來另一個演唱會!

傳聞最新演唱會將會由姜濤丶柳應廷以及陳卓賢以三人組合演出,日期為11月26日於會展舉行,相信這組合將會帶來更多合唱,或是交換彼此的人氣歌曲獻唱!不過演唱會尚未有進一步消息,想知道更多詳情,記得留意後續報道!

姜濤丶柳應廷丶陳卓賢三人演唱會

演出日期︰11月26日(暫定)

演出場地︰香港會議展覽中心(暫定)

演出時間︰待定

售票形式︰待定

票價︰待定

售票連結︰待定

暫定2023年11月26日

暫定香港會議展覽中心

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓