南昌全新24小時便利店 大量香港製商品!喵房廚房紙/本地gelato/環保飯盒$14起

文: 李沛堯
2024.03.15

最近南昌新開一間24小時營業便利店「GURU24」,由網店「瓹窿瓹罅 GuruGuruhk.com」到現在開設實體店,延續他們推廣香港製造商品及支持環保理念,店內除了有免費斟水站及寵物友善,還有一系列抵買的本土製產品,各位香港人一定要支持!

即刻去片

香港本土製商品

店主特別引入多個香港品牌,為大家搜羅不同日用百貨,推廣本土自家製作。有近期大熱話題觀塘工廈排長龍的Gelato雪糕,多款口味仼君選擇。而香港製造的品牌本地薑特式啤酒亦供選購,特別口味如山楂啤、陳皮啤、竹蔗茅根啤這裏都有。「喵坊」的廢紙回收再造廚房紙只售$14,大家不妨前來支持本地品牌!

 

店內抵買推介

除了香港製造商品,店內亦有多款來自各地少見但抵買的商品,包括台灣製造的濃豆奶($8)、即食麵區齊全選擇多、日本薯片($10)、多款飽肚披蕯卷($18)等。店內亦設自助沖茶及咖啡區,茶包只需$5,各位可自備容器沖調。

自家環保產品

GURU24極力推廣環保理念,他們設自家生產品牌,推出新鮮冷泡茶及環保飯盒。每個飯盒主打無味精、防腐劑、味精的健康配搭。大家在店內洗乾淨器皿,拿回按金之餘循環再用支持環保。

「GURU24」便利店

「GURU24」24小時便利店

地址:香港南昌荔盈街TOWNPLACE 地下2號舖
(可穿過lobby進入或於南昌港鐵站B出口街舖方向進入;自駕人士則可停泊於凱樂苑,設30分鐘免費泊車。)

營業時間:24小時營業

電話:5744 8696(只限Whatsapp)

活動資訊

  • 地址 南昌荔盈街TOWNPLACE 地下2號舖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓