沙頭角開放︱鄧炳強介紹沙頭角熟食中心3大美食!冀吸引更多遊客

文: 鄺梓晴
2024.04.11

沙頭角一直以來都是香港的禁區,沒有許可證的話基本上是沒有機會到訪沙頭角。政府近年開始開放沙頭角,供廣大市民及遊客參觀遊覽,盡覽特色景點及一嚐當地美食。保安局局長鄧炳強亦率先在社交媒體介紹了3大美食,即睇以下詳情啦!

往沙頭角因橫跨香港北區深圳鹽田區而一直被列為邊境禁區,今年1月實施第二階段開放,除了中英街外全面開放,讓市民可以選擇個人遊或參加一日遊旅行團前往。為推廣及吸引更多遊客,保安局局長鄧炳強率先在Facebook專頁介紹沙頭角熟食中心3大獨特美食,包括香煎蠔餅麵、客家鹹菜雞飯和陳年金桔蜜!

同場加映:【香港周圍遊】最新影片

從片中見,鄧炳強現身沙頭角街市內的熟食中心,第一項菜品介紹的就是客家鹹菜雞。香煎蠔餅相信大家到大排檔都一定試過,但卻配上獨有的炒麵底及以慢火煎成的蠔餅,看上去十分可口呢!最後以梅子蜜及醃製了5年金桔的陳年金桔蜜作總結,更大讚︰「第二到食唔到呢種味」。你又會否跟著局長所介紹的美食呢?

沙頭角街市

地址︰沙頭角順隆街23號
營業時間︰星期一至日 06:00-20:00

資料及圖片來源︰FB@鄧炳強 Tang Ping Keung

沙頭角開放|沙頭角今年初開放第二期個人遊名額增至600個!(附交通詳情/許可證登記網址) 探尋禁區歷史風景+盡覽海岸美景

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓