2010.06.11

以焗飯聞名的金城餐廳。位於筲箕灣東大街的港式茶餐廳 -- 金城餐廳,連蘇絲黃亦曾推薦。 金城出品的焗豬扒飯,被食家譽為「全港最正」。金正豬扒飯的過人之處,在於「焗豬」是即叫即焗,而「焗豬」製成後,送到客人檯上時,仍然新鮮熱辣,氣泡沸騰。金城的豬扒分量十足,肉質鬆軟,而配上的炒飯少油不膩,茄汁更是酸甜適中,再伴上紅蘿蔔及洋蔥,濃中帶清。兩人分量的「焗豬」,再加上飲品,亦只需 約 48 元。 另外,食家更可試試這裡有名的豉汁炒牛河、羅宋湯等,相信令你有意想不到的驚喜。

焗豬扒飯連飲品 $48 。熱騰騰的焗汁上幾片焦黑,惹味十足。豬扒全部預先切細上枱,方便食客。

活動資訊

  • 地址 筲箕灣東大街 123 號 
  • 前往方法路線 - 地鐵 起點: 港鐵筲箕灣站 C 出口 沿寶文街走至明遠里 ,至筲箕灣東大街口向左轉即到。 需時:約 2 分鐘
  • 查詢電話2513-1936
  • 消費30 至 40
  • 開放時間07月17日 - 07月31日08月31日 07時00分 - 23時00分

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓