Jenny Bakery (赤柱分店已結業)

2010.09.21


Jenny Bakery已擴充至 5 間分店。Jenny Bakery 在上環和尖沙咀均設有分店,以人手製造的曲奇馳名,而為了保持曲奇的新鮮度,曲奇是不設預訂,日日售完即止。

Jenny Bakery 馳名的曲奇有 4 mix 及 8 mix 的曲奇,曲奇牛油味十分香濃、曲奇鬆化,其中 4 款混合味的曲奇款式有合桃曲奇、朱古力豆果仁曲奇、腰果曲奇和咖啡曲奇。

另外,鳳梨卷亦有大批捧場客,鳳梨餡的甜度適中,以牛油曲奇的酥皮包住香軟的菠蘿餡料,味道絕配。

鳳梨餡甜度適中。

每一批貨的曲奇鑵買完即止。

店內更有菠蘿特飲發售。

活動資訊

  • 地址 永和街15號地鋪 
  • Jenny BakeryJenny Bakery
  • 前往方法路線 - 步行 起點: 赤柱大街 沿著屈臣氐旁邊樓梯鑽入一樓就會找到。 需時:約 3 分鐘
  • 查詢電話2813 8568
  • 消費提示4-mix ( 混合曲奇 - 4 款味 ) $60 起;8-mix ( 混合曲奇 – 8 款味 ) $88 起; 鳳梨卷 $75 一盒。
  • 開放時間07月17日 - 07月31日08月31日 10時00分 - 19時00分

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓