發記腸粉粥品

2011.03.22

發記裝潢簡單,一貫傳統粥麵店風格。位於元朗建業街的發記腸粉粥品是一間傳統粥麵舖,主要提供香港地道粥品、炒麵、腸粉等,為不少食客早餐聚腳之地。 發記以招牌煲仔粥最為馳名,店舖利用砂煲煲粥,使每一口粥都暖在心頭,而食客大多推介豬膶粥,除了粥底綿滑外豬膶亦鮮甜爽口。另外腸粉亦是食客鐘情的食物,發記的叉燒腸粉,腸粉較身而口感細滑,夾著充滿蜜味的叉燒,而喜歡嘗試不同味道的可以一試雙併鮮蝦叉燒腸,以滿足胃部的多方面需求。

菜牌的字跡工整,透露出店舖的不苟。食齊店內的腸粉、炒麵、煲仔粥,價錢相宜。

活動資訊

  • 地址 元朗建業街 67 號 
  • 前往方法路線 - 步行 於西鐵元朗站步行約 10 分鐘。
  • 查詢電話2474 2201
  • 開放時間07月17日 - 07月31日08月31日 10時 - 22時 開放提示: 星期一至日: 7 am - 4 pm、晚市 6 pm 開始,關門時候視乎人流而定。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!