2011.07.05

最好味的食物價廉物美,是附近街坊的至愛。最好味小食店位於東涌富東商場的萬有街市內,是裕東苑及富東邨附近街坊的心頭好,人氣極盛,全因食物價錢相宜質素高,兼選擇極多。 最好味的腸粉是必試小食之一,腸粉又滑又煙韌,而且調味的芝麻醬十分香濃,加上粒粒芝麻,味道一流。而最好味的炒麵亦別具特色,有別於坊間的炒幼麵,最好味用上粗身的油麵來炒,口感更佳,份量十足,物超所值! 除了粥麵、腸粉外,最好味亦提供很多不同的選擇,如車仔麵、炒粉麵飯等,樣樣都價廉物美,味道一流,食客一定能捧腹而歸。

最好食的炒油麵無論是色澤或味道,都無可挑剔。除了煎炸食物,還有菜乾豬骨粥等清淡口味者的選擇。滑嫰的腸粉加上香濃的芝麻醬,滋味無窮。

活動資訊

  • 地址 東涌富東邨萬有 50 及 51 號舖 
  • 前往方法路線 - 步行 起點: 東涌港鐵站往富東邨 需時:5 分鐘
  • 查詢電話2109 1897
  • 消費提示人均消費 $ 20 以下
  • 開放時間07月17日 - 07月31日08月31日11月 13時15分 - 23時00分

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓