2011.07.05

羅馬餐廳是梅窩街坊、遊客的心頭好。羅馬餐廳位於梅窩碼頭路,是一間港式茶餐和西餐兼備的食肆,因價廉物美而聞名於梅窩,得到不少街坊遊客的支持。最受街坊歡迎的莫過於雙拼下午茶餐,一個麵食加上一個小食,選擇豐富,如薯條、三文治、春卷、咖喱角、雞翼、雞髀、西多士等一應俱全,每份大概只售$ 25 左右。而且食物的水準絕對是一流,如沙嗲牛肉配中式生麵,配合出新鮮口味,別具滋味;即叫即炸雞髀,上菜時仍熱呼呼冒著煙,皮脆肉滑,口感極佳。 羅馬餐廳有充足的座位供應,又有電視機供客娛樂,食客更可邊享佳餚邊欣賞海景,十分逍遙,是梅窩輕鬆自在進餐的好選擇。

沙嗲牛肉加上中式生麵,配合出新鮮味道。即叫即生炸的雞髀,熱呼呼兼皮脆肉滑。 茶餐配上紅豆冰,是港式茶餐的代表!豐富的下午茶餐只須二十多元,物超所值。

活動資訊

  • 地址 大嶼山梅窩碼頭路銀輝大廈地下 
  • 前往方法路線 - 船 起點: 中環 5 號碼頭 普通渡輪約 50 - 55 分鐘 高速船約 35 - 40 分鐘
  • 查詢電話2984 7982
  • 消費提示人均消費約 $ 30
  • 開放時間07月17日 - 07月31日08月31日11月 11時00分 - 22時30分

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓