2015.08.31

圖:FB@iconic H

大排長龍的ICONIC H勝在款式多,而且口味特別。ICONIC H的香腸的種類達20款之多,就連瑞士司華力腸、羊肉腸、番茄雞肉腸及牛肉腸都有。香腸皮脆多汁。熱狗會先烘過,再放上香腸及配料。食物即叫即製,保證熱辣辣送到客人的手上。最近,熱狗店更以原條鰻魚作熱狗包的餡類,稱它做「大鰻狗」($88),創意新穎,胃口不大的朋友可點選「小鰻狗」($68)(半條鰻魚)。

一隻熱狗可加錢配上不同的配料,醬汁則可以任配,特式醬汁例外。首推熱溶芝士($10),大大片芝士鋪在熱狗上,入口猶如爆漿,芝味十足。超級黑松露森林尤其適合素食人士,以黑松露炒蛋及炒菇作配搭,創新得來又不失健康。加$12可轉套餐,跟一份薯條或沙律及罐裝飲品。此店主打外賣,所以只有少量企位。

 

圖:FB@iconic H

博客分享

11/02/2015 《【無敵熱狗】60分鐘等食腸 @ Iconic H 紅磡必嘉街

09/02/2015 《iconic H熱溶芝士熱狗 減緊肥都要試

25/10/2014 《腸の專門店 @ ICONIC H

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓