文: 中仔
2015.12.05

BALL ROOM於5月正式開張,是香港首間有得玩桌上足球(Pool Soccer)的地方!

桌上足球(Pool Soccer)是一種結合了美式桌球與足球特式的新興玩意,早前韓國綜藝Running Man都有玩類似的玩意,但他們用保齡球來玩的。這玩意不講求力度,反之在3米x6米「球場」上,隊友間的合作更為重要,而且參與人數不限,但BALL ROOM Facebook 表示「POOLSOCCER 雙打合作就係最吸引人之處」。

場內設施包括: 過百寸大屏幕投射機、48吋大電視、PS4遊戲丶美式桌球、棋類遊戲及大量卡牌遊戲等,提供包場派對及代訂到會服務。

而荔枝角分店更有香港首個 4Way-Air Hockey球枱,比普通1對1的氣墊球更好玩、刺激!

放假落雨都無有怕,即睇更多>>室內好去處推介<

相關連結: 

搜尋更多工廈好去處>>按此 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓