爆紅樹懶掛飾香港都買到! 捆綁play?高舉雙手被燈串五花大綁

文: U Magazine
2022.12.20

Francfranc 每逢聖誕都會推出一系列聖誕掛飾,其中一款樹懶毛氈掛飾在日本突然爆紅,成為網上熱話,官網亦斷貨!眼見樹懶舉高雙手、全身被燈串捆綁,再配上面紅勁享受的表情,又真係幾盞鬼,仲要香港店都買得到呀!

其實這款樹懶掛飾並非新款,2020 年聖誕香港店也有售,官方解釋其造型設定為樹懶在裝飾聖誕樹時,笨手笨腳把自己綁住,無論正背側面都萌爆!

日本官網售 1300 日元(現特價 910 日元),可惜已斷貨,香港官網卻未見這隻「捆綁樹懶」縱影,但香港 FrancFranc 卻在 Facebook 上載了樹懶系列 4 款吊飾的相片,有興趣不妨到分店選購!

除了「捆綁樹懶」,其餘「樹懶與禮物」、「懸掛的樹懶」及「樹懶與樹枝」 3 款都可以在香港官網上購買,做緊特價最平 $39 有交易!

日本的樹懶毛氈掛飾比香港多了一款,呆呆的躺在雪球上,看見牠們趣緻又慵懶的表情,忍不住想全套入手瘋狂佈置聖誕樹!

text/zuki

 

============

同場加映:

【蝸居睇樓團】元朗60年村屋變童話式退休Dream House!特大玻璃趟門廚房連飯廳+二樓溫馨小偏廳

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓