陳凱琳一家三代同堂過冬至豪食大餐 兩個仔仔樣貌愈嚟愈似外公力證隔代遺傳

文: 羅志宏
2022.12.22

每年冬至大日子,傳統都是「冬大過年」,一家人都會齊齊整整,特別抽時間聚在一起吃頓飯。靚媽陳凱琳(Grace)的一家也不例外,一家人於日前提早「做冬」豪食大餐,更在IG社交平台分享當晚三代同堂的歡樂片段,原來提早「做冬」是順道為Grace的媽媽慶祝生日,片中更見到兩個仔仔Rafael、Yannick愈大愈似外公!

陳凱琳在IG社交平台上分享當晚的天倫之樂,並寫道:「Double Celebration! 仲有幾日就到冬至啦!唔知大家又準備點樣慶祝呢?我哋今年就提早少少,因為昨日就係陳Mama嘅生日食個靚靚盆菜 (個個都讚啲鵝掌勁淋)再蒸條魚~咁就年年有餘啦! Happy Birthday & Happy (early) Winter Solstice everyone! (P.s. stay warm!) 」

必睇簡易單車路線 小蠔灣出發影靚相再野餐

 

見到陳凱琳三代同堂食冬至飯,有盤菜、蒸魚、刺身等豐盛佳餚,一家人不亦樂乎。而最後切蛋糕的環節,Grace的爸爸媽媽就帶住兩個可愛孫仔切蛋糕,畫面溫馨幸福,Rafael、Yannick更是愈大愈似外公,圓渾雙眼精精靈靈,與外公相當似樣,似乎再度力證隔代遺傳!

►同場加映:【衝出嚟玩】將藍隧道及將軍澳跨灣大橋12月開通!來回簡易2小時單車路線/觀景台打卡

 

圖及來源:IG@陳凱琳

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓