選擇雲石紋磚有乜蹺妙? 邊種啱鋪廚房?邊款啱鋪廁所?

文: U Magazine
2022.12.30

近年廚房浴室裝修,好多人都會選擇雲石紋磚,鋪牆鋪地板一樣美觀實用。到底雲石紋磚有邊幾種?邊種啱鋪廚房?邊款啱鋪廁所?同真雲石究竟有乜嘢分別?揀石紋磚,有乜嘢要注意?

雲石紋磚可以分為光面與啞面兩種,廚房多數會選光面,因為容易清潔打理,外表亦較華麗。但光面磚遇到有水或油污,甚至浴室有梘就容易令人跣親,造成危險。所以浴室應該選擇啞面磚,而鋪地板的話,亦最好選擇啞面磚。

雲石紋磚顏色和花紋都有很多款式,但基本分為光面和啞面兩大類。

光面磚鋪在廚房牆身,會令人感到豪華。

而啞面磗就通常會用在浴室。

近年都有不少年青業主在浴室以外地方使用啞面磗,營造型格時尚感。

廚房或者廁所,用大塊的雲石紋磚,罅隙較少,清潔會更容易。

不過大塊的雲石紋磚不單售價較貴,鋪設時需要人力較多,因此人工亦會較貴。

 

相比雲石紋磚,真雲石每塊紋理不同,而且尺寸可以一張枱般大,鋪設效果夠矜貴;但缺點都有不少,例如容易被染色難打理,需要定期打磨保持光潔。顧名思義雲石紋磚是仿真雲石而設,時下產品質感已經做到真雲石的八、九成。

 

雲石紋磚硬度比真雲石更高,而且不會食色又不需打磨,基本上用清水就可清潔,毋須打磨抛光。

還有,雲石紋磚價錢比真雲石平一半,而且較輕較薄,施工容易。

揀雲石紋磚,首先要留意尺寸,市面上常見有 600mm x 600mm。

其次要看用途選擇光面或啞面。

然後就要看紋理和顏色,紋理豐富的需要大空間才好看,假如空間不大,適合使用紋路變化較少。

雲石紋磚參考價錢:

$45-$90/ 件  尺寸:600mm x 600mm

【info】

三美(立信)建材有限公司

網址:http://www.tilestorehk.com/

========

同場加映:

【蝸居睇樓團】大埔800呎新樓全拆 變侘寂風和屋 IG-able仿日本木屋+禪味水泥閣樓、玻璃主人房

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓