水磨石磁磚與真水磨石應用有何不同? 家居邊個範圍適宜用哪一種?

文: U Magazine
2022.12.30

日常生活經常接觸到的水磨石,近年家居設計又再流行使用,到底水磨石係乜?有甚麼優點缺點?仲有仿水磨石磁磚,兩者應用上有乜唔同,要點樣配搭才能達到理想效果呢?

水磨石其實是很多不同石仔,混合水泥再壓製而成。切割後,一點點的碎石花紋,令人有千變萬化的獨特感覺,缺點是和雲石一樣要花心機維護,要定期抹臘、打磨。

鐵路月台地板就是水磨石。

壓製水磨石時混入不同顏色小石,或者在水泥加入顏料,就可做出不同花款。

水磨石最好每隔 3 個月抹防污塗層,並定期打磨。

由於水磨石需要和雲石一樣不斷維護,所以家居應用就比較麻煩。

 

與雲石同樣,除了有真水磨石,亦有仿水磨石磚。家居運用上,舖地板和牆身都建議使用仿水磨石磚,因為較容易清潔打理。而枱面就適宜使用真水磨石,只要加上防污處理同定期保養就能長期使用。

仿水磨石磚不需打磨,基本上用清水就可清潔,不用打磨和防污塗層。

浴室牆身宜鋪仿水磨石磚,主要是容易打理。

地面都可以鋪仿水磨石磚,但最好使啞面磗防跣。

枱面就適宜使用真水磨石,比鋪牆身和地板,容易做保養。

 

水磨石磚參考價錢:

$42-$75 /件  尺寸:600mm x 600mm

 

【info】

三美(立信)建材有限公司

網址:http://www.tilestorehk.com/

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓