「月光族」女友婚後擬辭職做少奶奶 港男擔憂未來生活:一人掙錢兩人一齊使

文: 黃樂恩
2023.01.14

香港出名百物騰貴,不管是有沒有小朋友的家庭,相信都能感到經濟壓力。有名男網友於網上討論區撰文,指女友是一名「月光族」,而且沒有理財觀念、人生規劃,更打算婚後辭職,安心在家「做少奶奶」,令他不禁擔憂未來婚後的生活,即入內文睇睇啦!

日前有男網友在香港討論區以「女朋友諗住結婚之後辭職靠我養佢」為題發文分享,指女友是大花筒、是一名「月光族」,而且平日又沒有做理財,「對將來嘅規劃都旨意晒我」。

樓主亦提到,因一直以來有結婚的打算,所以平日裡仔不時都會說「以後會養佢,亦都諗住娶佢。」不知道是不是因為經常把這句話掛在口邊,現在女友真的打算婚後辭職,安心在家「做少奶奶」。

得悉女友想法後,樓主開始對未來婚後生活感到擔憂,他表示兩人雖然有共識不生兒育女,但如果對方真的不工作、每日游手好閒,「只有一個人掙錢但兩個人一齊使,養家壓力真係好大。」

帖文一出,隨即在網上掀起網熱議,部分網民認為女友的要求合情合理,紛紛留言表示「講得出 唔通做唔到?」、「你講過養佢,難怪佢咁諗喎」、「又係你講先 宜家又想縮沙」。同時亦有網民認為婚後生活需要應該由兩個人共同承擔,建議樓主應該認真跟女友「講清楚」自己的感受,「真係接受唔到就要當面同佢講」、「自己衡量下。再老實同佢講」、「唔好話要靠人養,自己有能力錢安全感會大」。

來源:香港討論區HKET

►同場加映:【衝出嚟玩】全球首間!葵涌室內滑雪衝浪體驗館 1萬呎場地仿真雪斜道/恒溫暖水衝浪

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【免費送🎁】DPM點對點®床褥!!!↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓