2024派利是公價|同事、保安派幾多?同事子女都要俾?回禮利是封幾多錢?

文: 劉紀彤
2024.01.29

就到農曆新年,每逢新年當然唔少得派利是,不過唔少人都會煩惱利是金額到底應該派幾多,同事、保安、同事子女都要俾?回禮利是又封幾多錢?以下為大家列出「2024利是公價」,打算派開工利是、利是的朋友可以參考一下以下建議利是金額啦!

傳統習俗過年由正月初一至正月十五期間都會派利是,喻意送上新年祝福,是一種心意,而派利是金額亦會根據相熟程度而有不同,由$20-$100不等,不過要留意,中國人習慣「好事成雙」,利是的金額必須為雙數先好意頭,以下為大家列出建議利是金額,有興趣可以參考一下啦!

親戚、回禮利是

同親戚拜年派利是金額一般$50-$500不等,根據同親戚的關係、熟悉程度而定。而如果親戚拜年有送禮,亦可以預備$20-$50的回禮利是,喻意「有來有往」。

同事

打工仔和同事日見夜見,農曆新年假期後上班通常都會收到已婚同事的利是,利是金額可視乎合作時間、相熟程度安排,如果是經常合作的同事一般可以封$50-$100,而只是普通同事、較少有接觸的同事一般封$20就可以。如果有相熟而有子女的同事,亦可以考慮封$20-$50給他的小朋友。

開工利是

另外,唔少公司老闆、上司亦會向員工派發開工利是,金額因應工作性質、公司而定,部分公司更會向員工送上有薪假期!

開工利是有公價?回顧各機構開工利是金額!呢間「最大手筆」豪派$3888大利是?

公司茶水清潔員

除了同事,公司的「茶水間姐姐」亦是較常會接觸的對象,一般會封$20利是以表心意!

利是公價調查|新年派大金額利是人數創新高!市民偏「手鬆」增加預算派利是

保安

屋苑保安、公司保安如非特別相熟通常封$20,如有較熟的保安員可以考慮封$50-$100。

酒樓侍應、點心姐姐

唔少人新年都會去飲茶,如果想封利是予酒樓的知客、點心姐姐一般金額為$20

 

圖片來源:愛回家劇照

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓