保安分享「逗利是戰績」收2萬利是?調查:公屋保安因呢個原因收最多利是

文: 黃樂恩
2024.02.11

每到農曆新年,相信唔少人都會派利是給保安、清潔工,大部分人會派$10至$20,亦有人出手比較闊綽,會派$100、$200甚至大派$500利是!過去曾有調查指出,9成2受訪者會派利是給保安,當中更有4分之1會大派$100或更多利是給保安員,即入內文睇睇啦!

農曆新年前有網友在Facebook群組發帖,詢問其他網民:「今年你哋會畀幾多利是保安?」不少網民表示會派$10至$20給保安員,亦有網民出手較闊綽,會派$100、$200甚至$500利是,視乎居住在哪一類住所以及跟保安員的相熟程度。

其實去年就有公屋保安,於香港討論區分享自己「逗利是戰績」,指農曆新年期間收到許多住戶派發的利是,合共至少有2萬元,該保安其後更大讚公屋戶出手大方、有人情味。

Gift Something過去亦曾進行了一個快速調查,調查結果顯示,在亞洲地區有98%受訪者表示會在農曆新年期間派利是,主要是派給兒童、親屬、以及相熟的朋友,而且派利是對象不單只限於親朋好友,有9成2受訪者會派利是給保安,當中更有4分之1會大派$100或更多利是給保安員。當中公屋保安收到的利是更多,皆因一般公屋有30多個樓層,每層有10至20戶不等,幾乎每戶派一封$20利是,估算農曆新年期間已經可以收到過萬元利是。

來源:HKETFB@香港僱主討論區(外傭/鐘點/陪月/本地ee)Gift Something 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓