Hermès今年加價加幅達10%!保值新錶推介 內藏3種不同用法

文: 黃樂恩
2023.01.27

近年有不少奢侈品牌加價,當中法國奢侈品牌Hermès亦不例外,早在去年年底宣布即將再度加價,加幅5%至10%不等,不少人氣手袋飾物都會調整價格!今次為大家推介Hermès超保值產品,價錢不用4萬元,就可以同時擁有手錶、手帶、匙扣,一物三用,想無痛入手 Hermès的朋友可以睇睇啦!

據外媒報導,受成本上升及匯率波動影響,Hermès愛馬仕財務執行副總裁預告2023年即將加價,預料加價5%至10%。近日有消費者在Hermès官網發現Kelly To Go 手袋,由原價$37,300加至$47,900,加幅超過一萬元人民幣,非常驚人!

Hermès預告明年起加價達10%!經典款Kelly To Go手袋加幅逾一萬元!

今次小編為大家推介Hermès超保值腕錶,這款Kelly 腕錶於1975年誕生,主要以Kelly Bag作為設計靈感,款式優雅高貴,而且錶面設計簡約利落。

在今年的春夏系列中,Hermès更推出了兩款Kelly 新腕錶,包括以精鋼打造的純銀色款以及玫瑰金色款,新腕錶看起來經典又時尚,而且鎖頭部份,還可以按個人喜好拆除,當作日常的配飾、手袋匙扣使用。

現時這款Kelly 腕錶售價為台幣$143,500(約港幣37,037),內藏了3種不同用法,一次過就可以擁有手錶、手帶、匙扣,一物三用,有著不斷升值的潛力,打算入手 Hermès產品的朋友記得唔好錯過啦!

來源:Hermès

►同場加映:【衝出嚟玩】南丫島北角碼頭出發!全平路家樂徑30分鐘抵達榕樹灣大街!牙較灣眺望發電廠三支煙囪打卡

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓【限時搶⚡】位元堂養生花茶系列!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓