波鞋達人教洗仿皮鞋! 沒有專用清潔劑?教埋你最慳皮洗法!

文: U Magazine
2023.02.04

波鞋著耐咗,漸漸沾滿各種污迹,雖然市面上有洗波鞋服務,但拎對愛鞋去洗洗都係一筆消費!想自己親手洗慳返啲!今次就請嚟波鞋達人 Ivan 教大家點洗仿皮波鞋!

有 20 多年清潔波鞋經驗的 Reshoevn8r Hong Kong 主理人 Ivan 指出,在各種波鞋物料中,清潔仿皮波鞋方法比較簡單。

預備好鞋履清潔劑、蒸餾水、鞋撐、鞋擦等。然後拆除鞋帶。

可以見到鞋舌位藏起不少污垢。

再反起鞋孔位,金屬鞋孔若果不打理,或者會生鏽,鏽迹就會染上鞋舌。

首先放入鞋撐,沒有鞋撐的話,可以用毛巾等埴充波鞋內籠,令鞋身受力,清潔較方便。

清潔劑要用蒸餾水稀釋,比例 1 比 3 以至 1 比 5 都可以,但一定要用蒸餾水,因為自來水的氯氣和金屬鏽漬會令鞋黃得更快。

用軟毛擦拈上稀釋了的清潔劑,輕輕一擦就可以。

鞋孔、鞋邊都要擦,避免殘留汗氣。

擦完不要抹乾,而是用毛巾印乾,挑選毛巾要留意會不會甩色,否則波鞋染咗色就因小失大。

左邊清洗後的波鞋,比對右邊未清洗,明顯乾淨得多。



家中沒有鞋履清潔劑?Ivan 教路,可以用蒸餾水稀釋洗手液代替,再用舊咗唔用的牙擦代替鞋擦。

鳴謝:Reshoevn8r Hong Kong

========
同場加映:
【蝸居睇樓團】深井828呎變京都風和室 極chill山景咖啡吧 仿和紙屏風、嚴選木器傢俬

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓