網面波鞋點洗先啱? 慎選鞋刷 自然風乾 鞋面鞋底要隔開

文: U Magazine
2023.03.23

近年流行的網面波鞋,着起來又輕又透氣,最啱香港又熱又焗的天氣!着耐咗,難免有大大小小污漬需要清理。到底自己清理網面波鞋時,有甚麼要留意呢?等波鞋達人 Ivan 提供幾個小貼士啦!

Reshoevn8r Hong Kong 主理人 Ivan 指,洗網面波鞋最容易出事係用錯鞋刷。一般硬毛纖維刷好容易會勾線,洗擦完反而勾起鞋面纖維,造成線頭。

所以一定要用軟毛刷,例如豬毛、馬毛刷等等,用軟毛牙刷都可以,但牙刷太細,清理一雙鞋會很累。

清洗網面波鞋程序和其他波鞋差不多,先以蒸餾水稀釋清潔劑,沾上鞋刷。

有鞋帶的話先拆除,然後由鞋舌開始擦。由於網面波鞋面比較有彈性,用鞋撐等撐起表面,才能清潔到深層污垢。


之後清理鞋面,跟住到鞋孔位,鞋孔經常與鞋帶摩擦,更容積藏污垢,要小心清理。

鞋面要用乾毛巾印乾,不要抹乾。

接住清潔鞋中底,也就是中間承托層,若清洗時不小心,有機會被鞋面網布料染色。

我們要用手指護住網布面來擦,避免網布面甩色到中底。

有鞋帶的話就最後擦鞋帶,然後放在通風地點風乾,不要曬乾。

家中都可將右邊污糟鞋,洗到左邊咁乾淨。

特別鳴謝:Reshoevn8r Hong Kong

========
同場加映:
【家居達人】10個快速乾衣貼士 提高抽濕機效能、晾衫小妙招

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓