口罩令解除!網民大曬口罩存貨 大呻家中還有200盒口罩?

文: 黃樂恩
2023.03.02

隨著本地疫情緩穩,實施接近3年的口罩令終於在昨天(1日)正式解除,除了醫院和老人院等高風險地方,本港室內以及室外地方都不用再戴口罩。雖然不用再強制戴口罩,但相信不少家庭尚有大量口罩存貨,早前有網民在社交平台上分享,指現在家中買下大量口罩囤積在家,當中更有網民大曬家中的「200盒口罩」,即入內文睇睇啦!

日前Facebook專頁「我睇咗啲乜嘢」的版主發起「口罩存貨攝影比賽」的帖文,邀請大家分享家中口罩的存貨量,沒想到竟獲大批網民反應。從留言中可見,不少家庭都有最少20盒、不同款式的口罩,當中更有網民把口罩放入酒櫃,並笑言「我個酒櫃終於可以用返來放酒」、「200盒口罩」、「一家五口,口罩仲有近2000個」、「我有幾箱口罩,可以用2-3年」、「成個衣櫃都係」。

難怪就連版主也笑稱,「我而家先知,原來口罩唔係以『個』或者『盒」做單位,而係用『年』!」同時亦有網民建議可將這些物資捐贈給社會上有需要的人,「希望有存貨嘅谷友,遲D唔洗用時,唔好掉....而系送俾有需要之家人/fdEtc.、freeGroup、放街邊櫈/回收箱上etc.等街坊自救。」

除了口罩,也有網民提醒版主「唔好唔記得仲有快測」,並分享家中快速檢測包的存貨量,紛紛留言「口罩得返幾盒,但D快測唔知點算」、「快測 我仲有成千枝」、「相信檢測棒存貨攝影比賽 戰況亦見激烈!」

來源:HKETFB@我睇咗啲乜嘢

緊貼最新疫情消息

最新疫情消息

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓