香港新興兼職筍工「籃球執波員」 $85時薪!現金出糧仲有員工福利?但要符合1個條件!

文: 唐卓寧
2023.03.15

香港人工作忙碌,要每天抽空做運動很難,要有人陪自己一起抽空做運動更難,有人就在網上招聘「籃球執波員」,期望找到1個能替其執波的後生仔。招聘文被廣傳,不少人留言大插其出手低,不過面對批評,事主並不介意,又指現在已經找到合適的人選。

近日,在Facebook群組「散工招募區」內,有人發文招聘1名「籃球執波員」,工作內容如同名字一般,就是在事主射3分球後,替其「執波」,並要求「唔好Hea」以準確傳到事主心口。上班地點為沙田或大圍區,時間為清晨5至6時或6至7時,1個月需要上班3-4次,因此,他提出學生、年輕人優先,讓他們可以在上學前抽出時間「打工」。人工方面,他開價時薪$85,除了即時現金出糧是一大賣點外,還會請1支飲品,他認為以上條件對於學生來說很吸引,「我諗對學生仔黎講每個月多幾百蚊,朝早又唔曬,當晨運已經好開心,時薪85蚊已經多過佢去M記炒場兩個鐘,幾日夠買對新波鞋。」

招聘文貼出不久就引起不少討論更被廣傳至其他群組,不少人留言批評開價太低:「一次一粒鐘好心就出夠一張紅紙啦」、「做運動1個鐘係咁執波,仲要咁早5點鐘,係咪應該包一份早餐先?」、「起碼100 啦」,亦有人嘗試幫事主平反:「用搵工嘅角度去睇,晨咁早一粒鐘賺$85 絕對搵鬼做。但係如果用返運動打籃球嘅角度去睇,有些少金錢動力驅使你晨早去做下運動,住大圍識打籃球嘅我覺得有得諗喎。」而事主本人亦不介意批評,「我對你地D嘲諷真係一D感覺都冇」,而且補充現時已經找到合適的人選。

來源:FB@散工招募區

圖片來源:ViuTV劇集截圖

►同場加映:【著數慳家王】社企承接紅磡老店「新祥益餅店」 推動長者就業!最平芝士酥/肉鬆酥$3

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓