廚房要買幾多把刀? 刀王教你揀廚房刀!仲有保養小貼士

文: U Magazine
2023.03.17

無論係咪「無飯」家庭都好,屋企廚房點都要買定兩三把刀嚟用。但市面上咁多款式嘅刀,到底一般家庭應該要買哪種?買幾多把刀先夠日常生活?又要點揀先好用?即刻有請刀王─華叔!為你解答。

入行逾 75 年的刀王華叔,為大家講吓買廚房刀要訣。

他指出,家用廚房刀可分為骨刀、文武刀和片刀 3 種。一般家庭只要一把文武刀和一把片刀就可以。



「文武刀」名字源於砍雞、剁肉餅、切菜樣樣皆能,是廚房最基本的刀具。



片刀適合切肉切菜,但不能切骨。至於骨刀是砍骨用,所以一般家庭就未必用得着。



華叔話造刀的鋼材有千百種,一些碳鋼造的刀會生鏽,但是非常鋒利好用。



大體上,日本造的刀手工好、德國刀鋼質靚。

保養方面,刀具是會生鏽材料造的話,用完清洗後要抹一點生油保護;不鏽鋼材料的,用完清洗一下就可以。



新手要記緊,刀具一定要開鋒才可以使用。購買刀具後,可以請刀具店打磨開鋒。



另外,廚房刀要配合砧板使用。砧板要用木造或膠造,過硬的玻璃纖維砧板反而會傷害刀鋒,令刀具不耐用。



【INFO】
陳華記利器專門店
地址:油麻地廟街278號

========
同場加映:
【家居達人】10個快速乾衣貼士 提高抽濕機效能、晾衫小妙招

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓