港男年年轉工薪金6年勁升近3倍!教1招計啱轉工周期!每年加逾30%

文: 梁穎心
2023.03.20

魚唔過塘唔肥?有港男投身職場6年已轉工6次,人工隨之三級跳,由1.35萬躍至3.85萬!不過港男擔心被HR指跳槽過頻繁,於是在討論區發文,問問網民轉工頻率。帖文一名竟獲網民大讚「你呢個轉速最理想」!

早前有網民在連登討論區以「大家覺得幾耐轉一次工先叫正常」發文,更大方分享自己的規劃。該名網民每年轉一次工,他每次轉工前都會計好日子,令每次跳槽薪金都幾級跳。他指自己每年約2月至3月領完花紅及加人工後方會跳槽,計好滿12個月就會轉工。網民人工由入職只得1.35萬,6年後已跳至3.85萬,反觀同期畢業的人6年內只轉工1至2次或一直打同一份工的人月入僅2萬至2.5萬。準備再跳槽的樓主,開始擔心轉工太過頻繁,影響印象,於是發文請教。

►同場加映:【衝出嚟玩】《侏羅紀恐龍探險樂園》登陸九龍灣 最平$98!10大遊樂設施/秘境探險/騎仿真恐龍做馴龍師

不少網民力撐樓主轉工加薪,更有相似經歷的網民留言「一樣平均一年轉一次,人工一年升超過30%」、「第一份工做3年,之後每年轉一次,而家返緊第4份」、「你呢個轉速最理想,每次要加30%人工」、「儲到 network 同 升到職又有咩所謂」。

另外有網民分享自己的轉工周期,約一年半至兩年轉一次,撇除人工,竟然因為「幾年對住同一班人好悶」。有人更建議「30歲以下一年轉一次;30以上2-3 年次;40以上照計應該係高層位,要3-5年起步」。

來源:連登討論區

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓