香港打工仔冇買樓幾錢先夠退休?網民:最少呢個數慳住過埋最後幾年

文: 黃樂恩
2023.05.11

香港出名生活水平高,到底要有多少儲蓄才適合退休?最近有打工仔於網上討論區發帖,指自己「無子無女無房」,詢問其他網民「要有多少儲蓄才敢安全退休?」帖文隨即在網上引起熱論,網民反應兩極,有網民認為最少要有呢個數,直言「慳慳地夠過埋最後幾年」,即入內文睇詳情啦!

最近有網友在香港討論區發文,表示自己「無子無女無房」,但見到過去三年的疫情後,對未來感到不安,並在文中詢問網民「要有多少儲蓄才敢安全退休?」帖文隨即在網上引起熱論,網民反應兩極,有網民認為最少要有20萬,「住公屋拎公(綜)援,慳慳地夠過埋最後幾年」,並建議樓主最好等到65歲或是有公屋/供完物業才退休,「捱到65有長生津,睇吓夠唔夠用,我勉強好慳就夠」、「6球 不過唔好揸現金,要揸內銀股收息保持現金流」、「無病痛唔大洗一個人5-6000都夠,前題要有已供完物業/公屋」、「300萬,買收息股7里息,每月約有17500」、「要有房(公屋,自置物業)先能安心退休」。

但亦有部分網友認為「好難講」,每個人的退休年齡也有不同,要視乎退休後的生活開支、是否有其他被動收入來源,「無人答到;一個突然改變,會耗盡你一生之積蓄」、「睇你想幾多歲退休同日常洗費負擔已定」、「計下自己退休後有咩開支」、「視乎個人錢搵錢既能力, 有沒被動收入來源」、「好難講……睇下活幾多歲同埋洗幾多,仲要d錢應付病痛」。

來源:香港討論區

同場加映:【衝出嚟玩】日間船P散團出海玩足7小時!夾船單人報名都得!中環出發/包三餐/酒水任飲

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓