貓奴注意!你不知道的5個養貓地雷 突然做呢件事會令貓咪受傷!原來吸貓會令佢哋……

文: U Magazine
2023.05.17

上次講完貓咪唔鐘意嘅氣味,我哋今次講吓主子5大地雷啦!原來日常中人類好多行為都會令佢哋感到不安,但出於愛主人的心所以貓咪都會默默忍受。但當毛孩出現「飛機耳」、瞳孔放大、用力搖尾、拱背弓身、炸毛甚至哈氣低吼嘅話,你就大件事喇!

============

同場加映【家居達人】旅行移民留學注意!專家教揀喼10個必知 
如何防止海關爆鎖、清潔要靠2個法寶、旅行爛喼賠償有秘訣!

============================

1.大聲訓斥︰貓咪同狗狗大咧咧的個性不同,內心比較敏感和記仇,所以牠們做錯事時除了不能動手,也不能過於大聲訓斥,因為牠們會不懂主人為什麼要這麼激動而感到不安。

2.突然抱起︰貓咪對於突然四肢懸空以及人類的緊抱會感到非常緊張和沒有安全感,很有可能會劇烈掙扎而抓傷主人,所以千萬不要隨便抱貓,要摸清牠的個性先好抱啊!

3.動作粗魯︰貓咪是一種要溫柔對待的動物,所以幫牠們剪指甲、刷牙甚至撫摸牠們時都要輕輕的,動作太大或過於粗魯會嚇親主子。除咗溫柔外也可以搭配一些獎勵,令貓咪更易接受。

4.打擾貓咪睡覺︰貓咪的睡眠時間大約 12-16 小時,其中只有 5-6 小時可達到深層睡眠,其他時間都比較淺眠。所以唔好見佢哋瞓得咁可愛就忍唔住搞佢哋,長期睡眠不足除咗會令毛孩身體出現問題,亦會令佢哋心情唔好脾氣變得暴躁。

5.強行吸貓︰各位奴才聽到呢度一定晴天霹靂,沒錯!大家每日嘅例行公事竟然會令貓咪感到不自在甚至厭煩。大部分貓咪都不太喜歡過度親近,相對狗狗會比較慢熟,強制吸貓只會讓牠默默記仇甚至避開你。所以大家準備吸貓時記得要留意貓咪狀態再行動啊!

Text/Circle
Photo/Pinterest

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓