喵坊聯乘綠惜廚推易潔廚具重噴塗層服務!5月28日指定地點回收翻新!

文: 梁穎心
2023.05.23

香港回收廠及教育中心Mil Mill 喵坊與GreenRpan 綠惜廚合作,推出「人類補鑊計劃」,為受損壞的易潔廚具重新噴上易潔塗層,低碳翻新。有需要人士可將要維修的易潔鑊交到回收點,翻新後將於相同地點取回。有意捐贈舊易潔鑊的朋友亦歡迎,GreenRPan會免費翻新後將它們公開轉贈。

家中易潔鑊有損耗?不一定要扔掉換新!喵坊與綠惜廚合作,為受損壞的易潔廚具重新噴上易潔塗層,賦予廚具新生命。有需要人士,請於5月28日將易潔廚具帶到以下地點,並於7月23日的相同時間地點於喵巴士取回。

 

日期時間地點
5月28日(星期日)11:00 - 13:00康怡花園 (太古) - 康盛街E座斑馬線路口
5月28日(星期日)15:00 - 17:00

龍蟠苑 (鑽石山) - 龍璋閣對出空地

 

翻新費用為鋁鑊 $120,不鏽鋼鑊 $180。唔就腳的朋友留意,稍後或將公布更多回收地點。如果需要修補的廚具超過 5 件,GreenRPan將安排從您的地址取貨。各位也歡迎送出可維修的易潔鑊,GreenRPan會免費翻新後公開轉贈。

來源:Mil Mill 喵坊

同場加映:【衝出嚟玩】葵盛11米高戶外歷奇樂園!22個刺激關卡/全港獨有蜥蝪牆/60米空中飛索

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓