濠玩下水禮|東張女神梁敏巧無著泳衣被掉落水尷尬唔上水 陸浩明疑失言「你係咪唔想遮住㗎」

文: 羅志宏
2023.05.28

TVB新節目《濠玩下水禮》日前在澳門新濠影滙水上樂園進行拍攝,幾位主持林盛斌Bob、金剛、陸浩明(6號)、楊潮凱「攞正牌」與一眾女藝人包括傅嘉莉、朱智賢、黃美棋、劉溫馨等嬉水玩遊戲。而《東張西望》派出梁敏巧前往外景採訪時,亦一樣玩得不亦樂乎,更濕透身!

正當梁敏巧開玩笑擺Pose時,她在無著泳衣的情況下就被突襲,忽然被掉落水。身穿淺色上衣及白色熱褲的她一上水即見全身濕透,再問一句「Bob爺,我及唔及格啊」,再突然尷尬「沉返落水」。

旁邊的陸浩明見狀即遞上毛巾,再開聲「佢真係好尊重,佢真係冇著泳衣,遮住先!遮住先!」及後疑似失言講出9個字「但你係咪唔想遮住㗎」,其餘主持登時愕然一下再大笑。

澳門新濠影匯水上樂園被譽為澳門最刺激的水上歷險世界,擁有全澳門唯一巨型水泡滑梯, 更有多款刺激水上玩樂設施,如「時空穿梭塔」、「衝浪戰士」、「沖天水龍捲」、「黃金大水桶」等。另外亦有為小朋友而設的嬉水樂園,是大朋友與小朋友玩得盡興的熱門旅遊景點!

同場加映:【衝出嚟玩】葵盛11米高戶外歷奇樂園!22個刺激關卡/全港獨有蜥蝪牆/60米空中飛索

 

圖片來源:IG@各藝人、澳門新濠影匯水上樂園

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓