奴才別輕視!喵星人吐舌頭原來因為... 4大原因會令貓貓伸脷 品種都關事?!

文: U Magazine
2023.06.05

毛孩特輯又返嚟喇!每當見到家中主子眼碌碌伸脷樣都會覺得超可愛,好想攬住佢哋肉緊一番。但原來喵星人吐舌頭唔係為咗扮可愛,係有以下4個原因㗎!

============
同場加映:
【家居達人】$12店煮食小幫手 超慳時間+一物多用!

============

1. 品種不同︰有些品種的貓咪如波斯貓、短毛貓等下巴天生較短小,用來擋住舌頭的前齒亦會較短,不易壓住舌頭。所以當牠們肌肉放鬆時,舌頭就會更容易跑出來。不過除了品種外,貓咪發育畸形也有關係,如果真的發現主子們長時間吐舌頭,建議還是帶給醫生看看。

2. 生病︰如果貓貓吐舌頭同時出現氣喘或呼吸不順的話,各位主人要多加留意了。因為這可能是心臟出現問題或中暑的徵兆。如果是口腔炎等疾病,貓貓還會有口臭、流口水或精神不佳等症狀。

3. 感到放鬆︰當貓咪的心情或身體感到放鬆時舌頭會不自覺吐出來,這時如果剛好被其他事物吸引的話就會忘記把舌頭收回,超級可愛!

4. 散熱︰貓咪和狗狗一樣,都是透過肉墊來散熱,如果牠們汗腺不發達或過熱就會利用舌頭來讓體溫下降。所以各位鏟屎官到了夏日便要注意家中溫度,特別是香港最高氣溫會達至 35,6 度,出門記得要開着風扇給主子啊!

Text/Circle
Photo/Pinterest

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓