容祖兒演唱會2023|Joey慨嘆疫情期間被迫成長 獨立生活全靠「屋企陣味」解鄉愁

文: 王庭芝
2023.07.16

容祖兒《ANOTHER SIDE…JOEY•MY SECRET•LIVE》演唱會昨日(15日)來到第三晚,亦是第一日公眾場,Joey唱愈唱愈勇,狀態極佳,現場觀眾驚嘆舞台漂亮機關連連,醉倒她的唱功之中,現場充講笑聲、掌聲、歡呼聲,還有求婚聲 ,歡樂無盡。又坦言這幾日已被歌迷炸爆社交媒體的inbox,不停點歌,不唱好似大家「過唔到人世咁」,非常瘋癲。

繼自信男求愛故事,昨晚Joey又分享另一個Secret,提到過去幾年的日子自己成長了不少:「過去三年我相信每個人都經歷左好多,係全世界全宇宙最難捱時間,我呢個典形裙腳女,冇得返屋企真係好難捱,平時我喺出面點辛苦點難,點多挑戰,返到屋企就可以充電,但係前幾年要一個人係出面獨立生活......我為咗有家嘅感覺,連屋企用開隻洗衣液都買一樣,等我洗完衫覺得似係屋企。」

同場加映:【今期Chill抵】最新影片

「朋友問我,你唔睇電視你開住個電視做咩?你傻㗎一早起身吸塵,然後我先知,我唔睇電視但係我媽睇,喺香港我每朝阿媽吸塵機聲都係我鬧鐘......冇得返屋企嘅我,就係靠呢啲味道聲音支撐住。」

她又特別唱出唯一一首不是side track的冠軍歌《東京人壽》,她指這首歌就在過去幾年陪伴自己,感動到自己,提醒她人生路上,堅持下去,咬實牙關,所有事都會過。

此外,演唱會中,Joey也無忘恩師羅文,重新編排的《Just for you 》是給老師的禮物,她說:「音樂對我來說非常重要,陪伴我渡過好多脆弱時間,細細個好鐘意王菲、Leon 大家都知,好多流行歌曲俾咗我養份,多謝喺我人生中出現過的音樂上好伙伴,希望日後我可以繼續為大家提供好多、好多好歌,陪伴你哋所有最好時光。 」說畢遂獻唱全晚壓縮一首歌曲《最好的時光》。

 

來源:大會提供

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓