香港「復修辦館」免費為街坊維修家電!義工師傅幫各區街坊上門整電器 每月設維修站

文: 黎穎琛
2023.07.27

屋企電器壞咗,相信不少人都會選擇買全新的電器替換,非牟利機構「復修辦館」就集合了一班義工師傅為各區街坊免費維修小家電,希望推廣維修文化及可持續的生活方式。

「復修辦館 Repair Café HK」於2022年10月成立,源於荷蘭阿姆斯特丹的Repair Café,聚集了一班維修義工,透過維修舊物服務、工作坊、講座及公眾教育,藉此推廣維修文化及可持續的生活模式。「復修辦館」每月定期舉辦「維修服務站」,主要為各區街坊或有需要人士免費維修小型家電(如: 風扇、枱燈等)及鐘錶。

參加者可以預先登記,於當日帶同物品前往維修服務站,由義工師傅協助維修,義工更會為行動不便等有需要人提供免費上門維修服務,協助有需要的家庭減輕生活開支,同時改善生活質素。

來源: 復修辦館 Repair Café HK

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓