實測iPhone隱藏電子磅功能 設定教學+夠唔夠準確?即睇邊款型號先得!

文: U Magazine
2023.08.04

iPhone其實有不少隱藏功能,可能大家都不知道可作電子磅使用,只要簡單幾個步驟設定就可以使用,究竟準唔準確呢?一齊測試一下啦!

============
同場加映:
【家居達人】瞓覺都有學問 專家教你點樣瞓得好 一定要夠8個鐘?半夜札醒發夢無問題、食褪黑素呃個腦?

============

iPhone變電子磅

iPhone有不少大家不知道的功能,除了可以當捲尺用來量度身高、空間、家具體積外,原來亦可當作電子磅使用。不過原來並非新鮮事,早在2015年,於6S推出時已經有,不過該功能一直較少人發現。
只要在iPhone開始 「3D 與觸覺回饋觸控」,再打開TouchScale網頁,便能將電話變成電子磅,非常方便。但究竟好唔好用?準唔準確呢?來個實試便知曉。

設定及使用方法

iOS 系統設定
點選設定 > 輔助使用(Accessibility) 


點選觸控(Touch) 


開啟 3D 與觸覺回饋觸控(3D & Haptic Touch)


開啟 3D觸控。

用瀏覽器打開網頁:TouchScale
將能夠導電的物體放在框內秤重

設三個選項更改3D Touch靈敏度

實試電話為iPhoneXS

第一次秤蘋果

第二次秤蘋果

電子磅秤的結果

秤水樽:失敗!

秤消毒液:失敗!

實測總結:
兩次秤蘋果的結果都有所出入,亦與一般電子磅的結果有些微差距。而且只能秤導電物品,一些不良導體如水樽及消毒液等等,完全沒有反應。所以大家玩玩就算,可能不能太倚賴TouchScale顯示的數字。

溫馨提示:
只有以下裝置支援3D觸控(手機型號)才能使用:iPhone 6s、iPhone 6s Plus、iPhone 7、iPhone 7 Plus、iPhone 8、iPhone 8 Plus、iPhone X、iPhone XS 及 iPhone XS Max。

【info】
iPhone秤重網頁:http://www.touchscale.co/
iPhone3D 觸控詳情:https://support.apple.com/zh-hk/HT205056


Text/Minna

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓