唔見電話用唔到Whatsapp?? 新增E-mail帳戶驗證功能 方便重置

文: U Magazine
2023.09.01

唔見咗電話,想喺電腦用Whatsapp通知朋友?!以前WhatsApp要與你的手機號碼綁定,但嚟緊Whatsapp將有個新功能,允話用使用電郵進行驗證,係咪好方便呢?

============
同場加映:
【家居達人】易潔鑊8大迷思 塗層致癌?刮花可回收/翻新?

============

唔見電話都用到WhatsApp

一向WhatsApp都要與你的電話號碼綁定才能使用,萬一唔見咗電話的話就用唔到。但有消息指,WhatsApp有見駭客和詐騙嚴重,現在正考慮引入一項新的安全功能「允許用戶使用電子郵件地址進行帳戶驗證」


電郵收驗證
雖然新功能仲未有得用,但有披露WhatsApp動向的Twitter 用戶WABetaInfo就Screen cap咗一張相,到目前為止,官方還未有透過任何情況。如果屬實的話,大家以後唔見電話,都唔使驚通知唔知親朋戚友,只要透過電郵收取驗證,便可使用綁定的電子郵件地址重置。對於一眾「大頭蝦」經常唔見電話的人,可以說是一件好事。

【info】
相關資訊來源:https://tinyurl.com/29ndsev5


Text/Minna

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓