亞洲超星團|丁子朗親自回應砍掉重練真正原因 入行7年自認唱跳新人還原基本步

文: 羅志宏
2023.08.09

TVB聯同星空衛視(香港)傾力打造的全新偶像選秀節目《亞洲超星團》,早前在全亞洲展開招募練習生計劃,最終選出65名練習生。而當中丁子朗的出現就令許多網民愕然。對此,丁子朗就親自回應「砍掉重練」的真正原因。

昨日(8日)公開了65名練習生的官方照後,見到丁子朗以奇招搶灘,大晒超級纖腰拉票,獲讚是體育型男孩。近年專心演戲的丁子朗,突然轉戰選秀挑戰跳唱令網民無不愕然,對此丁丁直認自己是唱跳新人,並笑謂:「今次突然轉軚去唱歌跳舞,係希望畀到驚喜同驚嚇觀眾,依家密鑼緊鼓練習緊,唔想影衰香港人同埋TVB。另一方面,我係抱住學嘢嘅心態去參賽,雖然呢句嘢好娘,但係真嘅。」

 

丁子朗今次更專誠找來唱歌老師增值,又笑言自覺勝算不高:「自己最唔叻嘅地方就係唱歌同跳舞,對手真係好勁,佢哋好多都練咗3、5年甚至更耐。今次同咁多精英合作,可以感受到佢哋嘅態度,佢哋每個人對跳舞都好執着,依家我哋每日排舞十個鐘以上,短短一個月令我對表演嘅感覺唔一樣咗。」

 

圖片來源:IG@丁子朗、TVB


同場加映:【衝出嚟玩】最新影片

 

 

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓