$10餐蛋三文治早餐平絕全港?足料大份好抵食!網民驚喜:去返我小學個價

文: 溫藹紅
2023.09.25

全港最抵食早餐?平日返工趕時間,最方便就是一個包、一件三文治,最近有網民就分享,食到一份$10餐蛋三文治,不但價格便宜,而且內餡相當足料,引來大批網民讚好,並直言「去返我小學個價」!

香港不時都有抵食早餐,最近有網民於Facebook群組「香港茶餐廳及美食關注組」發帖,笑指自己窮到僅夠錢食一份$10餐蛋治,並附上一張三文治的相片,稱「食完就要開工」。從相片可見,該$10餐蛋治望落份量十足,內裡夾著一大片午餐肉,以及煎至金黃色的新鮮雞蛋,相當足料!
新鮮三文治賣$10份,可謂是非常抵食,隨即吸引大批網民讚好留言,有網民大讚「平嘢都有好嘢食」 、「起碼午餐肉唔會薄到識飛」;部分更直言是時光倒流價,猶如小學時代價位,「20年前學校canteen(食堂)都要$7啦」、「依家$10蚊都買唔到個腸仔包」,引來不少人好奇三文治的出處。
樓主回覆表示,該$10餐蛋治出自太子的「根嫂小食」,認為味道不過不失,「$10蚊我覺得超值,好過食空氣包」。此外,他又指小店除了餐蛋治,亦提供其他款式三文治,而且有$20蚊雙拼湯麵,價錢親民,難怪有不少人想光顧!
 
資料及圖片來源:FB@香港茶餐廳及美食關注組、FB@根嫂小食

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓