17歲Chantel姚焯菲原來未見過鹹蛋真身 第一次見識買鹹蛋「原來佢好大隻」

文: 羅志宏
2023.09.30

「國民初戀」姚焯菲(Chantel)早前剛由新西蘭放假返港,日前就與一眾小菲象(姚焯菲的粉絲)以及潘靜文(Sherman)約會製作傳統月餅應節,二人去到街巿親自揀選材料時,就驚爆一件非常不可思議的事,原來17歲的Chantel未見過鹹蛋真身,今次第一次見識買鹹蛋,更直言「原來佢好大隻」⋯⋯

今次Chantel與Sherman一起挑戰整傳統月餅,去到街市檔口揀靚鹹蛋對她們來說就有難度了,事關二人憑直覺揀鹹蛋,而今年17歲的Chantel更驚爆自己從未見過鹹蛋,今次是第一次見識鹹蛋的真身。

 

之後,Chantel接受《TVB娛樂新聞台》訪問時,就自爆:「其實我未見過鹹蛋嘅樣,原來佢好大隻,都係第一次見識。」二人到最後夾手夾腳炮製出印有「菲」字,以及Chantel新歌歌名《這個姿態》字樣的月餅,一眾小菲象試食後就表示好收貨!

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓