銅鑼灣茶餐廳巧遇何超蓮夫婦 隔離枱食客大讚:皮膚好好

文: 李國樑
2023.10.09

何超蓮夫婦日前被網民發現於銅鑼灣一間茶餐廳,留言指出位置正是「快樂順景」茶餐廳,「快樂順景」由70年代初期開設的快樂餅店和順景茶餐廳組成。如今快樂餅店和順景茶餐廳已經各自結業。合併過後除了保留舊有味道,亦推出過不少新產品。甚至還曾為姜濤演唱會推出應援活動?

日前有網民留意到,何超蓮夫婦出現於銅鑼灣「快樂順景」茶餐廳,圖片可見何超蓮與其丈夫竇驍正在進食,鄰近食客更大讚兩人皮膚質素很好!

於2022年,70年代初期開張的快樂餅店與順景茶餐廳相繼宣佈結業,令一眾灣仔街坊或老顧客都感到大感可惜。不過於2023年老闆平叔及輝叔決定將兩間店元素結合。

餐廳一直與時並進,甚至於今年MIRROR成員姜濤舉辦個人演唱會時推出大派薑汁蛋撻,更直言是「姜糖們專屬」!引起當時熱話。

 

圖片來源︰小紅書

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓