香港物價|tictac啲嗒糖變「貴價糖」加價逾7倍至雙位數!網民感嘆「食唔起」童年回憶漸逝

文: 溫藹紅
2023.10.13

香港物價水平有幾高?近日有網民逛超市期間,留意到童年必食的tictac啲嗒糖,價錢已經大漲逾8成,至雙位數才買得到,不少網民對物價飛漲,曾一度作為「平價零食」代表的啲嗒糖,今變成貴價糖,表示極為心酸,慨嘆已經「食唔起」。

最近有網民於連登討論區發帖,並以「見到呢幅圖,你就知香港物價有幾誇張」為題,附上一張超市售賣的tictac啲嗒糖相片,每盒售價(24g)標示為$14.9,引來不少網民震驚。

tictac啲嗒糖是不少80後、90後回憶,由於售價不貴,當年是大部分人「兒時必食」的零食,是港人童年回憶之一。有網民指出,tictac啲嗒糖以往一般賣$2.5盒,「果時好鐘意食,過幾年變咗5蚊就無買過,而家上到15蚊」、「小學嗰時$2」,大為感慨。

時至今日,tictac啲嗒糖由每盒$2,上漲至近$15,逾10年間加價逾7倍,令不少網民直言「邊X個會食」、「以前無錢先買呢隻糖食」;有網民就認為「係佢加價加得特別狼死」,認為去士多買或會抵過超市,但大部分人都表示多年沒再入手,現時更加「食唔起」,卻反映香港物價飛漲,連「清水都8蚊支」,大嘆生活不易!

資料及圖片來源:連登討論區

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓