柴灣墳場招聘夜間保安 鐘意做呢樣運動優先? 列3大優點惹笑網民

文: 黃樂恩
2023.10.18

今時今日就連墳場保安都變筍工?最近有網友在社交平台刊登招聘廣告,稱柴灣墳場現時正聘請夜更兼職保安員,每周只需上班4-5天,文中只提到工作3大優點,「永冇投訴,工作輕鬆易做,適合熱愛行山運動人士」,並未標明實際薪水。該帖文在網上引起熱論,當中有不少人直批 「人工都唔講 重要講到係好工咁」、「睇佢咁寫 真係笑死,講到好似去旅行咁...」!

最近有網友於Facebook群組「我要做保安」上發帖,內容提到柴灣華人永遠墳場現正招聘夜更兼職保安員,每星期工作4至5天,並在文中標明「永冇投訴,工作輕鬆易做,適合熱愛行山運動人士」。帖文一出,隨即引起大批網民熱論,不少人對這份工作的薪金感到好奇,「人工應該是普通的吧」、「人工都唔講 重要講到係好工咁」、「通常墳場保安人工都只是一般 所以一講就冇人會去做」,有網民認為「二千一日就差不多」、「2萬幾人工 相信會好多人做」。

另外也有網民認為墳場保安工作不易做,卻被招聘廣告形容到像去旅行遊玩,「行樓梯幾百級,對腳比埋你啦」、「睇佢咁寫 真係笑死,講到好似去旅行咁...」、「講到做墳場盤、行山遠足一流、日日聽到鬼喊聲」、「做呢份工,肯定斷7親。蛇蟲鼠蟻多,行雷閃電,冇定躲」。當中更有部分網民笑言文中提到的「永冇投訴」,並留言表示「鬼投訴你」、「人不會投訴 但係鬼會攪你 哈哈」、「搵鬼投訴咩!」

來源:FB@我要做保安

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓